Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

FAQ

FAQ Wij helpen jouw veelgestelde vragen te beantwoorden

Lees hieronder een aantal vragen die vaak gesteld worden over onze baklava leveringen aan huis. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op of stuur een e-mail naar shop@serifoglu.nl.

Hoe kunnen we jou helpen?

Wij verpakken onze baklava zeer zorgvuldig en verzenden deze vervolgens via PostNL (zakelijk adreslevering) of Trunkrs (privéadres avondlevering).

Privéadressen bestellingen die voor 19:00 uur besteld zijn, worden de volgende werkdag thuisbezorgd met Trunkrs maar wees er wel op bedacht dat verzendingen altijd kan vertragen. Leveringstijden zijn tussen 17:00 en 22:00 uur. Wij adviseren u om een privé adres voor aflevering op te geven, omdat er anders vertragingen kunnen ontstaan.

Voor zakelijke adres bestellingen die voor 16:00 uur besteld zijn, worden de volgende werkdag bezorgd met PostNL maar wees er wel op bedacht dat post altijd kan vertragen. Graag ook altijd vermelden bij de bestelnotitie dat het om een zakelijk levering gaat.

Leverdagen zijn dinsdag t/m vrijdag.
Handig om te weten: maandag, zaterdag en zondag (weekend) zijn geen bezorgdagen.

Via track and trace link die je krijgt van PostNL (zelfde dag) en Trunkrs (de dag van levering tussen 14:00-17:00). In de Track & Trace vind je precies waar je pakketje is en hoe laat deze wordt afgeleverd.

Het kan zijn dat de bevestiging in uw spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn en het langer dan 60 minuten is geweest dat u de bestelling heeft geplaatst, verzoeken we u contact op te nemen via shop@serifoglu.nl.

Bewaar de baklava wanneer ze zijn bezorgd in het afgesloten doosje en op kamertemperatuur en niet in de koelkast. Om de juiste smaak te ervaren, adviseren wij u om uw baklava uiterlijk 7 dagen na de aankoop te consumeren.

Ja, dat is mogelijk. Voor zakelijke adressen versturen wij via PostNL (voor 16:00 uur), wel aangeven bij de bestelnotitie dat het gaat om een bedrijfspand. Wilt u zakelijk bestellen en laten berzorgen naar je medewerkers ivm feestdagen, dat is ook mogelijk u kunt mail sturen naar shop@serifoglu.nl voor verdere informatie. Op factuur bestellen is ook mogelijk.

Nee, helaas zijn er geen vaste tijden.

We verzoeken u uw spam- of reclamebox te controleren. Mocht u het daar ook niet ontvangen hebben, kunt u contact met ons opnemen via shop@serifoglu.nl. We laten het u dan alsnog toekomen.

Nee helaas, online bestellingen worden verstuurd.

Nee, helaas wij hebben geen levering in het weekend.

Alleen per mail via shop@serifoglu.nl. U kunt terugbelverzoek indienen als u liever telefonisch wilt contact opnemen.

Nee, Serifoglu heeft het herroepingsrecht van de consument uitgesloten vanwege de korte houdbaarheid van het product en het feit dat een bestelling altijd maatwerk is. Nadat we een succesvolle betaling hebben ontvangen is de verkoop definitief.

 

Heb je echter een klacht over de baklava’s, dan willen wij die natuurlijk onderzoeken. Stuur ons een mail waarin je uitlegt wat er mis is. Wij reageren daar uiterlijk binnen 2 werkdagen op.

Ja is mogelijk tenzij het op tijd wordt doorgeven. Geef uw wijziging zsm door voor 10:00 uur is het nog mogelijk, daarna is niet meer mogelijk. Serifoglu is niet verantwoordelijk voor eventuele typefouten en/of foutief aangeleverde adressen.

Al onze baklava’s kunnen sporen van noten, melk, lactose, tarwe en eieren bevatten.

Uiteraard. Wij gebruiken geen ingrediënten waarvoor dieren worden geslacht.

Dit zijn de feestdagen voor 2024 waarop wij NIET leveren:
Tweede paasdag; maandag 1 april
Hemelvaart; donderdag 9 mei
Tweede pinksterdag; maandag 20 mei
Eerste kerstdag; woensdag 25 december
Tweede kerstdag; donderdag 26 december